Send linket til app

H. C Andersen Skolen

4.0 ( 0 ratings )
Forfatter: Jesper Riege

En præsentation af H. C. Andersen Skolen i Odense.

Appen er smartphone-udgaven af fortællingen om H. C. Andersen Skolen og er et supplement til de eksisterende kommunikationsplatforme, som skolen benytter for at understøtte dialogen mellem skole og hjem og andre, der har relation til skolen.

I appen finder du blandt andet indhold fra skolens hjemmeside, video, fotogalleri, nyttige links og mere.

Appen retter sig både til forældre og børn, elever m.fl., der vil kunne bruge den aktivt.

Appen, som adskiller sig en smule fra iPad-versionen, fortæller om skolen på en ny og spændende måde, og den er nem at bruge. Med appen har du altid H. C. Andersen Skolen lige ved hånden, når du skal finde informationer, nyheder, se og dele fotos eller logge ind på de forskellige intra.